Paldies
Paldies, ka sazinājāties ar mums!
Atbildēsim Jums cik ātri vien iespējams!
texo nano Lubriceramics (nano keramika)
NEW ENGINE – jauna dzīve dzinējam!
Produkts ir testēts RTU Autotransporta institūtā. Šeit var apskatīt testēšanas rezultātus.
1. Apraksts
Ievadot lubrikeramikas šihtu ar aerosola mākoni dzinēja karterī, tā vienmērīgi uzklājas uz visām atklātajām virsmām. Arī uz berzes virsmām. Ielejot karterī eļļu un darbinot dzinēju, šihtas daļiņas pārvietojas pa šīm virsmām un uz berzes virsmām kontakta punktos sintezējas lubrikeramikas slānis. Šī lubrikeramika ir ar ļoti zemu berzes koeficientu un satur nanoporas. Berzes koeficients ir zems tādēļ, ka virsmas ir ļoti gludas, jo veidojas no uz šīm virsmām sintezētajiem nanoizaugumiem ar nogludinātu liektu profilu. Atšķirībā no slīpētām un pulētām virsmām, kuru profilu veido abrazīva skrāpējumu rievas ar asu profilu. Atkarībā no slodzes lieluma šīs nanodaļiņas sablīvējas ar dažādu blīvumu. Jo lielāka slodze, jo blīvāk. Attiecīgi – jo blīvāks materiāls, jo tam lielāka mehāniskā stiprība. Veidojas integrēts slīdgultnis, kas pats sintezējoties pielāgojas konkrētajai slodzei šai berzes pārī. Šīs uz berzes pāru slīdvirsmām sintezētā slīdgultņa nanoporas viegli uzsūc smērvielu. Mehānismam atrodoties miera stāvoklī, smērviela tiek izspiesta no porainā slāņa kontaktējošās daļas. Smērviela saglabājas porainā slāņa nesaspiestajā daļā. Uzsākot kustību smērviela, kas atrodas šais porās, rada hidrodinamisko smērvielas starpslāni. Tas izslēdz sauso berzi, uzsākot kustību. Slīdgultņa porainība nodrošina pašeļļošanos. Tādējādi novēršot izdilšanu.
palielinājums X1600
Zīm 1. Lubrikeramika sintēzes procesā.
Pēc savām īpašībām uz berzes virsmām sintezētais slīdgultnis līdzīgs babita slīdgultnim, bet cietāks un pielāgots konkrētai slodzei.
Deformējot ar lokālu iedarbi, to nesagrauj, jo tas ir plastisks. Tā galvenās priekšrocības salīdzinot ar citu veidu slīdgultņiem ir:
- lubrikeramikai ar pamata (bāzes) metālu ir ķīmiska saite, kas praktiski izslēdz iespēju, ka lubrikeramika var atdalīties no tā;
- lubrikeramikai mehānisko stiprību nodrošina detaļas pamata (bāzes) metāls un tikai zemu berzi un pašeļļošanās funkciju nodrošina lubrikeramika;
- Sistēma ir pašatjaunojoša, ko panāk berzes pārī ievadot lubrikeramikas šihtu, kas ne tikai uzlabo berzes apstākļus, bet defekta gadījumā atjauno berzes virsmas.
Tas viss nodrošina sistēmu, kad berzes pāri ar vienādiem parametriem strādās visu mehānisma darba resursu un berzes dēļ nenotiks berzes pāra izdilšana. Tas ir ļoti svarīgi precīzijas berzes pāriem, tādiem kā augstspiediena hidrosistēmas, dīzeļu augstspiediena degvielas aparatūra un citiem.
Berzes pāros, kur kā lubrikantus izmanto konsistentās smērvielas lubrikeramiku ievada ar speciāla lubrikeramiku saturoša konsistenta lubrikanta palīdzību.
Sintezējot integrālo slīdgultni uz iekšdedzes dzinēju berzes pāru virsmām, tādām kā virzuļa gredzens – cilindrs, zobratu pāri, dīzeļu augstspiediena degvielas sistēmu un citām, var samazināt degvielas patēriņu un trokšņu līmeni, kā arī vairākkārt palielināt berzes pāru detaļu kalpošanas laiku.
2. Pielietojums:
Izmantojams visu veidu dzinējos. Rada augstas kvalitātes lubrikeramikas pārklājumu uz dzinēja darba virsmas, veidojot integrēto slīdgultni. Integrētais slīdgultnis nodrošina maksimālu aizsardzību pret nodilumu, maigu un mierīgu dzinēja darbību, uzlabo dzinēja jaudu, paildzina agregātu darbamūžu un samazina degvielas patēriņu. Lubriceramics iesmidzina dzinēja karterī. Nanokeramikas pārklājums – integrētais slīdgultnis veidojas <300 km nobraukuma laikā.
3. Pielietošanas ekonomiskais pamatojums:
Pielietojot texo nano Lubriceramics NEW ENGINE Jūs iegūsiet:
1) + 10-15 l degvielas uz katrim ielietajiem 100 l;
2) + 10-15 km uz katriem nobrauktajiem 100 km;
3) Samazinātu dzinēja vibrāciju – zemāku trokšņa līmeni;
4) Par 20% ilgāku eļļas kalpošanas laiku;
5) +40-60% ilgāku dzinēja detaļu kalpošanas laiku.
6) Grafikā redzams pie kāda degvielas pirkuma atmaksājas izdevumi NEW ENGINE iegādei.
4. Lietošanas instrukcija:
1. Iedarbināt dzinēju. Darbināt līdz brīdim, kad tas sasniedz darba temperatūru. Noslāpēt dzinēju.
2. atskrūvēt eļļas noliešanas atvēruma vāciņu un noliet eļļu*.
3. Atstājot atvērtu eļļas noliešanas atvērumu*, atskrūvēt eļļas pieliešanas vāciņu un izņemt eļļas līmeņa noteikšanas taustu.
4. Kārtīgi sakratīt aerosola balonu (>30 sek.).
5. Noņemt aerosola balona vāciņu un pievienot caurulīti.
6. Ievadīt caurulīti eļļas pieliešanas atvērumā un uzmanīgi, lai nenotiktu produkta izplūde pa atvērumiem, iztukšot visu aerosola balonu.
7. Vēdināt karteri 5 min.
8. Ieliet karterī eļļu*.
9. Aizskrūvēt eļļas pieliešanas un noliešanas* atvēruma vāciņu un ievietot eļļas līmeņa mērīšanas taustu.
10. Iedarbināt dzinēju. Darbināt to tukšgaitā 10-15 min.
11. Varat uzsākt kustību. Lubrikeramikas pārklājums izveidojas 250-300 km nobraukuma laikā. Šajā laikā nepakļaut dzinēju maksimālām slodzēm!
xxx* – tikai gadījumā, ja NEW ENGINE tiek pielietots eļļas maiņas procesā! Citos gadījumos šīs konkrētās pozīcijas nav jāizpilda!
5. Glabāšanas un lietošanas nosacījumi:
Lietot labi vēdināmās telpās. Nesmidzināt uz atklātas liesmas. Neieelpot. Ja līdzeklis iekļūst acīs, nekavējoties skalot ar lielu daudzumu ūdens. Glabāt temperatūrā +5°C – +40°C. Sargāt no tiešiem saules stariem. Glabāt bērniem nepieejamā vietā.
6. Rāžotājs:
Ražots Latvijā pēc SIA TEXO pasūtījuma.
Pēc Latvijā izstrādātas un patentētas tehnoloģijas!